Kiedy opłata dodatkowa nie będzie anulowana?
W przypadku zatrzymania się i zaparkowania niezgodnie z obowiazującym regulaminem parkingowym nie ma podstaw do cofnięcia opłaty dodatkowej.
Poniższe przyczyny również nie kwalifikują do cofnięcia (anulowania) opłaty:
- brak drobnych lub brak wymaganej sumy do wpłaty w parkomacie,
- spóźnienie, przekroczenie wykupionego czasu (np. spotkania, wizyta u lekarza),
- brak czasu na wykupienie biletu, rozmienianie pieniędzy,
- kierowca nie zauważył oznakowania poziomego i pionowego na parkingu,
- nieznalezienie parkomatu,
- płatność wykonana w parkomacie nie należącym do EuroPark,
- korzystanie z miejsca dla inwalidy bez ważnego biletu z parkomatu EuroPark,
- dostawa towarów (poza miejscem do tego przeznaczonym),
- przestój w celu załadunku/rozładunku,
- awaria pojazdu – fakt ten musi być niezwłocznie zgłoszony kontrolerowi lub telefonicznie do biura obsługi klienta przez kierowcę przed opuszczeniem parkingu,
- zagubiony druk opłaty dodatkowej.
Dziękujemy za zrozumienie!
Zespół EuroPark