Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej

Kiedy opłata dodatkowa nie będzie anulowana?

W przypadku zatrzymania się i zaparkowania niezgodnie z obowiazującym regulaminem parkingowym nie ma podstaw do cofnięcia opłaty dodatkowej.

Poniższe przyczyny również nie kwalifikują do cofnięcia (anulowania) opłaty:

  • brak drobnych lub brak wymaganej sumy do wpłaty w parkomacie,
  • spóźnienie, przekroczenie wykupionego czasu (np. spotkania, wizyta u lekarza),
  • brak czasu na wykupienie biletu, rozmienianie pieniędzy,
  • kierowca nie zauważył oznakowania poziomego i pionowego na parkingu,
  • nieznalezienie parkomatu,
  • płatność wykonana w parkomacie nie należącym do EuroPark,
  • korzystanie z miejsca dla inwalidy bez ważnego biletu z parkomatu EuroPark,
  • dostawa towarów (poza miejscem do tego przeznaczonym),
  • przestój w celu załadunku/rozładunku,
  • awaria pojazdu – fakt ten musi być niezwłocznie zgłoszony kontrolerowi lub telefonicznie do biura obsługi klienta przez kierowcę przed opuszczeniem parkingu,
  • zagubiony druk opłaty dodatkowej.

 

Dziękujemy za zrozumienie!
Zespół EuroPark