EuroPark rozpatruje wyłącznie reklamacje złożone w formie pisemnej (formularz reklamacyjny, faxem, lub listownie).
Reklmacja powinna zawierać następujące informacje:
EuroPark rozpatruje wyłącznie reklamacje złożone w formie pisemnej (faxem lub listownie).
Podstawa i forma reklamacji
Opłata dodatkowa może zostać anulowana jedynie w przypadku, kiedy została nałożona w sposob nieprawidłowy. Reklamacja powinna zawierać conajmniej następujące informacje: numer opłaty dodatkowej i dane osobowe użytkownika pojazdu.
Dla wygody, możliwe jest skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego. Rozpatrywanie reklamacji trwa do 30 dni od dnia złożenia wniosku reklamacyjnego.
Reklamację można przesłać do biura EuroPark za pomocą formularza reklamacyjnego, pocztą lub faksem.
EuroPark Sp. zo.o., ul. T. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, fax: + 48 22 300 96 09