Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej

Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych

Reklamacje mogą zostać wniesione za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się na stronie internetowej EuroPark: reklamacje.europark.pl, na adres e-mail: reklamacje@europark.pl, listownie na adres ul. T. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, jak również za pośrednictwem każdego innego kanału komunikacji. EuroPark rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i udzieli odpowiedzi listownie lub drogą elektroniczną (poprzez wiadomość SMS lub e-mail). 

Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

  • numer opłaty dodatkowej,
  • numer rejestracyjny pojazdu,
  • kopia lub skan biletu parkingowego,
  • opisanie powodu złożenia reklamacji,
  • dane osobowe właściciela (użytkownika) pojazdu - imię, nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji.