25.03.2020
Nasza firma wprowadziła możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz reklamacyjny, który znajduje się na stronie internetowej www.europark.pl w zakładce: Pomoc - sprawdź opłatę/złóż reklamację. Jest to szybka i prosta metoda, z której mogą skorzystać klienci, jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny po sprawdzeniu informacji dotyczących opłaty dodatkowej (w tym między innymi zdjęć pojazdu) w dalszym ciągu posiadają wątpliwości co do nałożonej na ich pojazd opłaty dodatkowej.
W celu złożenia reklamacji poprzez formularz reklamacyjny, w pierwszej kolejności niezbędne jest wpisanie numeru opłaty dodatkowej i numeru rejestracyjnego pojazdu w podanej powyżej zakładce. Wówczas w dolnej części strony z detalami opłaty dodatkowej pojawi się przycisk „Złóż reklamację”. Przed złożeniem reklamacji, warto pamiętać jednak, że użytkownikowi pojazdu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawie nałożonej opłaty dodatkowej w ciągu 10 dni od dnia jej wystawienia. Po tym terminie zaś reklamacje nie będą rozpatrywane.
Po wybraniu przycisku „Złóż reklamację” należy uzupełnić formularz zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się na górze strony. Po wypełnieniu wszystkich pól, zatwierdzeniem złożenia reklamacji będzie przycisk „Wyślij”.
Gotowe!
W przeciągu 21 dni roboczych otrzymają Państwo odpowiedź na złożoną reklamację, która z pewnością wyjaśni wszelkie wątpliwości.